Bassal 1 (aules ESEC1 I ETVA1)

ESPECIALMENT AMIGABLES
MAIG DE 2023

Enriquir l’entorn del nostre alumnat amb estímuls motivadors es torna encara més especial quan tenim l’oportunitat de fer-ho amb animals.

Amb la col·laboració de la Unitat Canina, de l’AFA  i de Conectadogs, diversos matins ens han visitat uns grans gossets que ens han fascinat.

Gràcies i fins la pròxima!!

EL SENTIR DE LA MÚSICA

La classe de música és un espai de trobada on conflueix el nostre ser amb una diversitat d’oferta sensorial, que busca el contacte i la comunicació.

Hem sentit la vibració dels djembés, la guitarra, els panders i els pals de pluja, el so màgic del handpan, la profunditat del violoncel, la suavitat de les caixetes de música i la flauta, els records d’un concert de música de cine, la intensitat de la batucada i la mascletà, la il·lusió de les llums sonoritzades en la foscor.... I els que ens queda!

COLORS, LLUMS I OMBRES

Des de l’estimulació Basal-sensorial, al llarg d’aquest curs les aules es plenen de diferents formes i colors,obrint la porta als sentits per deixar que l’alumnat explore i experimente.

Aquests espais els ajuden a enriquir les experiències sensorials i a millorar la relació amb el seu entorn mitjançant diverses activitats que plantegem des de la Programació Centrada en la Persona.

Ho passem genial!!!