Formació Professional

Cursos d’especialització

Si has completat un cicle de caràcter industrial pots accedir als cursos d’especialització de només un any en què ampliar o actualitzar coneixements i especialitzar-te en nous camps que ara tenen una gran demanda de professionals.

Presentació de sol·licituds mitjançant assistent telemàtic entre el 22 i el 30 de maig.

Ciberseguretat en entorns de les tecnologies d’operació

Curs d’especialització en Ciberseguretat en Entorns de les Tecnologies de l’Operació

Accés des de: Automatització i Robòtica Industrial / Mecatrònica Industrial / Sistemes Electrotècnics i Automatitzats / Sistemes de Telecomunicacions i Informàtics / Manteniment Electrònic

Fabricació Intel·ligent

Curs d’Especialització en Fabricació Intel·ligent

Accés des de: Automatització i Robòtica Industrial / Mecatrònica Industrial / Disseny en Fabricació Mecànica / Programació de la Producció en Fabricació Mecànica / Sistemes Electrotècnics i Automatitzats / Manteniment Electrònic

Modalitat semipresencial

La formació semipresencial té la mateixa validesa acadèmica que la formació presencial. En aquesta modalitat es redueix l’assistència al centre, i només són obligatòries la realització d’exàmens i pràctiques que pel seu contingut i materials necessiten la utilització d’equips de difícil accés.

Els continguts teòrics s’estudien amb el suport d’una plataforma on-line des de la qual es tutoritza a l’alumne. A banda de la plataforma, l’alumne pot contactar amb els docents per correu electrònic o a les hores de tutoria individual o col·lectiva establertes.

Les pràctiques i tutories col·lectives es realitzen als cicles superiors preferentment els divendres per la vesprada, per la qual cosa cal que l’alumne puga acudir en aquests dies.

Al cicle mitjà d’Instal·lacions Elèctriques i Automàtiques les pràctiques són de dilluns a dijous a partir de les 18 hores.

Per al curs 2023/2024 la nostra oferta en aquesta modalitat serà:

GM Instal·lacions Elèctriques i Automàtiques

GS Mecatrònica Industrial