Formació Professional

FP GRAU MITJÀ

FP GRAU SUPERIOR

Tècnic Superior en Construccions Metàl·liques

Si vols perfeccionar les teues tècniques de soldadura i aprendre a dissenyar estructures metàl·liques, apunta’t al cicle Tècnic Superior en Construccions Metàl·liques.

Cursos d’especialització

Si has completat un cicle de caràcter industrial pots accedir als cursos d’especialització de només un any en què ampliar o actualitzar coneixements i especialitzar-te en nous camps que ara tenen una gran demanda de professionals.

Presentació de sol·licituds mitjançant assistent telemàtic entre el 22 i el 30 de maig.

Ciberseguretat en entorns de les tecnologies d’operació

Curs d’especialització en Ciberseguretat en
Entorns de les Tecnologies de l’Operació

Accés des de: Automatització i Robòtica Industrial / Mecatrònica Industrial / Sistemes Electrotècnics i Automatitzats / Sistemes de Telecomunicacions i Informàtics / Manteniment Electrònic

Fabricació Intel·ligent

Curs d’Especialització en Fabricació Intel·ligent

Accés des de: Automatització i Robòtica Industrial / Mecatrònica Industrial / Disseny en Fabricació Mecànica / Programació de la Producció en Fabricació Mecànica / Sistemes Electrotècnics i Automatitzats / Manteniment Electrònic

Modalitat semipresencial

La formació semipresencial té la mateixa validesa acadèmica que la formació presencial. En aquesta modalitat es redueix l’assistència al centre, i només són obligatòries la realització d’exàmens i pràctiques que pel seu contingut i materials necessiten la utilització d’equips de difícil accés.

Els continguts teòrics s’estudien amb el suport d’una plataforma on-line des de la qual es tutoritza a l’alumne. A banda de la plataforma, l’alumne pot contactar amb els docents per correu electrònic o a les hores de tutoria individual o col·lectiva establertes.

Les pràctiques i tutories col·lectives es realitzen als cicles superiors preferentment els divendres per la vesprada, per la qual cosa cal que l’alumne puga acudir en aquests dies.

Al cicle mitjà d’Instal·lacions Elèctriques i Automàtiques les pràctiques són de dilluns a dijous a partir de les 18 hores.

Per al curs 2023/2024 la nostra oferta en aquesta modalitat serà:

FP GRAU MITJÀ

FP GRAU SUPERIOR