Alumnat de l’IS Majorana Palerm de mobilitat a l’IES Cavanilles
15 / Octubre / 2025
El 6 d’octubre es van incorporar a estudiar al nostre centre 4 alumnes de l’IS Majorana de Palerm, que romandran a Alacant fins al 18 de desembre. Estan en acollida amb les 4 alumnes del Cavanilles que, a partir del gener, viatjaran a Itàlia a tornar-los la visita, amb una mobilitat de llarga durada.

Un intercanvi de cultures intens que permet conèixer un nou institut, diferents professors/es i metodologies d’aprenentatge, i sobretot, una nova ciutat, família, amistats i costums.

Una experiència enriquidora que els farà madurar, adquirir independència i confiança en ells mateixos.

Sense oblidar el que implica per al nostre centre: els grups que acullen creen noves amistats i obren la seua ment també a altres maneres de pensar.

Els desitgem una mobilitat excel·lent!

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies