Calendari ambiental 2023.

L’alumnat de 4t, 5é i 6é de l’aulari d’Otos ha sigut elegit com un dels guanyadors de l’edició del Calendari Ambiental 2023 que edita la Diputació de València. Es tracta d’un concurs molt participatiu que convida a reflexionar sobre una temàtica mediambiental. Aquest any hem reflexionat sobre la petjada de carboni ( és la mesura de l’impacte que les nostres activitats tenen en el medi ambient, particularment en el canvi climàtic) i per a prendre consciència de com podem ajudar a la millora del medi ambient, mitjançant accions com l’ús de transport sostenible, la regla de les 3 R, el nostre comportament diari, etc. Cada dibuix ha anat acompanyat d’un eslògan que mostra el compromís de l’alumnat per a dur a terme accions que ajuden a reduir i compensar la petjada de carboni.

Des del Cra Castell de Carbonera, els donem l’enhorabona pel treball realitzat i pel premi obtingut, destacant la creativitat i originalitat dels treballs.

Ací vos deixem els dibuixos premiats per a que els pugueu gaudir i alhora llegir cadascun dels eslògans escollits per l’alumnat. Enhorabona!