– ACORDS AVALUACIÓ COMPETENCIAL – El primer pas que haurem de donar per concretar qué i com dur endavant l’avaluació competencial de l’alumnat al nostre centre educatiu, és el d’arribar a acords que es plasmaran al nostre Projecte Educatiu. Al nostre centre, hem arribat a un model d’avaluació que contempla tres graus per indicar el ... Llegiu més
Contingut destacat
Últims articles publicats
En l’actual context educatiu és fonamental repensar la manera com avaluem l’alumnat. La necessitat de canviar la mirada respecte a l’avaluació radica en reconèixer que aquesta no ha de limitar-se només a mesurar coneixements, sinó que ha de ser una eina que fomente el desenvolupament integral de l’alumnat, la seva motivació i la seva capacitat ... Llegiu més
A aquest espai podràs trobar el disseny de Paisatges d’Aprenentatge Competencials de l’àrea de ciències junt amb les seues matrius de programació i materials de seguiment de l’alumnat. Tots els materials estan publicats per a poder ser utilitzats a l’aula. Recorda tindre en compte la contextualització de la teua aula (🔗mecanisme de detecció de necessitats i fortaleses) per adequar les propostes al teu alumnat i ... Llegiu més
“El maravilloso mago de Oz” CAPÍTULO 10 CAPÍTULO 11 Página 93 ¿Quiénes salvaron al león de la muerte? Páginas 94-95 ¿De qué color era todo en la nueva ciudad a la que habían llegado?Páginas 96-97 ¿Qué es lo primero que deben de conseguir para poder pedir sus deseos a Oz?Páginas 100-101 ¿Por qué deben llevar unas ... Llegiu més
Els paisatges d’aprenentatge són ferramentes pedagògiques que ens permeten programar d’una forma senzilla per a donar resposta a la diversitat de l’alumnat de l’aula. Als paisatges, l’alumnat te l’oportunitat de “caminar” de forma autònoma per una o varies situacions d’aprenentatge realitzant tasques de diferent nivell cognitiu, que tenen relació amb el currículum. A l’hora d’utilitzar ... Llegiu més
Actuació Educativa d’Èxit utilitzada en Comunitats d’Aprenentatge. Té com a objecte la prevenció i resolució de conflictes de manera pacífica i dialògica entre l’alumnat. 👇 ARTICLES D’INTERÈS 👇 Aclariments sobre el club de valents violència zero Noves evidències del Club de Valents Violència Zero! 👇 INICIEM EL CLUB DE LA VALENTIA 👇 Tertúlies amb l’alumnat ... Llegiu més
A continuació, es presenta el document d’acords verticals del centre, que constitueix l’eix vertebrador de la nostra Concreció Curricular i garanteix el compliment de la nostra Línia Pedagògica, tal com s’estableix en el Projecte Educatiu del Centre. 👇DOCUMENTS ACORDS VERTICALS👇 Aquest document reflecteix l’essència de com treballem al centre, emmarcant les nostres actuacions dins del ... Llegiu més
Per garantir el sentit de verticalitat propi de l’etapa educativa, es proposa l’unificació de les plantilles dins del mateix claustre, per dissenyar les Situacions d’Aprenentatge, seguint sempre l’establert a la normativa actual. DECRET 106/2022, de 5 d’agost, del Consell, d’ordenació i currículum de l’etapa d’Educació Primària A la pàgina del CEFIRE es troba publicada una ... Llegiu més


