Blog 6é | Llengües. Situació d’Aprenentatge 1

![]() ![]() | ✔️COMPRENSIÓ LECTORA “Llegim i comprenem junts i juntes” 15′ de lectura diària: Viatge al centre de la Terra Jules Verne Treball de la comprensió fent resums i comentant les idees principals per preparar les sessions de tertúlia literària. |
![]() | ✔️FAMILIA DE PALABRAS ✔️CAMPO LÉXICO ✔️CAMPO SEMÁNTICO 1. Copia la definición de los conceptos en la libreta. 2. Realiza las actividades propuestas. |
![]() ![]() | ✔️EL LLENGUATGE ✔️ LES LLENGÜES 1. Copia els conceptes a la llibreta. 2. Realitza les activitats proposades. |
![]() | REPASO DE ACENTUACIÓN ✔️PALABRAS AGUDAS. ✔️PALABRAS LLANAS. ✔️PALABRAS ESDRÚJULAS 1. Copia la definición de los conceptos en la libreta. 2. Realiza las actividades propuestas. ✏️ Realizamos y corregimos dictados. ✔️ACCENT OBERT I TANCAT 1. Copia els conceptes a la llibreta. 2. Realitza les activitats proposades. |
![]() | ✔️TERTÚLIA LITERÀRIA DIALÒGICA Viatge al centre de la Terra Jules Verne ACCÉS GRAVACIONS ✔️LA POESÍA. RIMA Y MÉTRICA ✏️ Realizamos las actividades propuestas en grupos interactivos. |
![]() ![]() | ✔️TASCA 1 Escrivim textos lliures tenint en compte les normes gramaticals, lèxiques i ortogràfiques treballades. ✔️TAREA 1: LA DESCRIPCIÓN ✏️ Escribimos textos teniendo en cuenta las normas gramaticales, léxicas y ortográficas trabajadas. |
![]() ![]() | ✔️TASCA 2: GUIÓ DE RÀDIO/TV Realitzem expressions orals a partir del guió de ràdio de la SA de Ciències (COMUNICA) PROPOSTA PREGUNTA CIENTÍFICA: Què és l’energia? ✔️TAREA 2: EL DEBATE “Energías renovables” 🗣️ Realizamos expresiones orales. |



















