Blog 6é | Llengües. Situació d’Aprenentatge 5

![]() | ✔️COMPRENSIÓN LECTORA “Leemos y comprendemos juntos y juntas” 15′ de lectura diaria: El lazarillo de Tormes contado a los niños de Alfonso Valdés Trabajo de comprensión contestando a preguntas sobre lo que hemos comprendido de la lectura. 📌 ACTIVIDADES EXTRA |
![]() ![]() | ✔️PARAULES SIMPLES, COMPOSTES, PRIMITIVES I DERIVADES 📺 📌 ACTIVITAT ✔️DIMINUTIVOS Y AUMENTATIVOS ✔️LOS GENTILICIOS ✏️ Definimos los conceptos en la libreta. Realizamos las actividades propuestas. 📌 ACTIVIDADES ORALES Y LIBRETA |
![]() ![]() | ✔️L’ORACIÓ, SUBJECTE I PREDICAT ✏️ Definim els conceptes a la llibreta. Realitzem les activitats proposades. 📌 ACTIVITATS ORALS I LLIBRETA ✔️PREDICAT VERBAL (CD/CI/CC) I NOMINAL ✏️ Definim els conceptes a la llibreta. Realitzem les activitats proposades. 📌 ACTIVITATS 📌 ACTIVITATS 🎯 JUGUEM? |
![]() ![]() | ✔️LA DIÈRESI ✏️ Definim els conceptes a la llibreta. ✏️ Realitzem i corregim dictats. Realitzem les activitats proposades. 📌 ACTIVITATS |
![]() | ✔️TERTULIA LITERARIA DIALÓGICA El lazarillo de Tormes contado a los niños de Alfonso Valdés ACCESO GRABACIONES ✔️SENTIT LITERAL I SENTIT FIGURAT 📺 ✏️ Definim els conceptes a la llibreta. 📌 ACTIVITAT ✔️FRASES HECHAS Y REFRANES ✏️ Definim els conceptes a la llibreta. Realitzem les activitats proposades. |
![]() ![]() | ✔️TASCA 1 Escrivim textos lliures tenint en compte les normes gramaticals, lèxiques i ortogràfiques treballades. ✔️TAREA 1: LA ARGUMENTACIÓN ✏️ Escribimos textos teniendo en cuenta las normas gramaticales, léxicas y ortográficas trabajadas. |
![]() ![]() | ✔️TASCA 2: GUIÓ DE RÀDIO/TV Realitzem expressions orals a partir del guió de ràdio de la SA de Ciències (COMUNICA) PROPOSTA PREGUNTA CIENTÍFICA: Què podem fer per qui ha de fugir per la guerra? ✔️TAREA 2: SOMOS GUÍAS TURÍSTIC@S 🗣️ Realizamos expresiones orales. |


















