Benvinguda als centres ISEACV

L’accés a Biblioedu, la xarxa valenciana de biblioteques escolars en línia, ja està disponible per a docents, no docents i estudiants dels centres ISEACV. Si voleu que puguen utilitzar immediatament la plataforma Biblioedu en la biblioteca del vostre centre ISEACV, només cal fer la sincronització d’usuaris

• Des d’on puc sincronitzar els usuaris? Vés a Administrar > Pestanya Circulació > Importació d’usuaris d’Active Directory.
  • Qui pot fer-ho? Persona encarregada de la biblioteca (usuari bib).
  • Quan puc fer-ho? Sempre que hi haja nous usuaris que s’hagen incorporat al centre.

Amb aquest nou accés, es facilita l’ús de les biblioteques en línia per a tota la comunitat educativa dels l’ISEACV.
Més informació ací.

¿Encara no formes part de Biblioedu? Uneix-te hui mateix per gaudir dels avantatges de tindre la teua biblioteca escolar en línia i accessible des de qualsevol lloc i en qualsevol moment.

🔗 Descobreix com unir-te al projecte en Biblioedu

Gaudeix de tots els avantatges de Biblioedu i fomenta la lectura al teu centre!