Projectes d’innovació

“Fem art amb els artistes locals”

És un projecte artístic innovador on es dóna cabuda a les ARTS, es reconeix el treball dels nostres “artistes locals” i es reconeixen les seues possibilitats artístiques del nostre alumnat.

El projecte es genera per tant des del potencial que aporta l’art a l’àmbit educatiu, doncs:

1. Afavoreix el treball interdisciplinar.

2. Busca explorar els múltiples punts de connexió que hi ha entre el procés de “creació” i el procés d’ensenyament aprenentatge.

3. L'alumnat produeix coneixement a través de la seva experiència educativa.( Pensar, fer, reflexionar, documentar, mostrar, comunicar, expressar..)

Aquesta vegada hem treballat juntament amb ELS ARTISTES, hem planificat, hem creat amb ells i ha sigut fascinant.

LA DANSA de la mà de Claudia Alfonso.

LA PINTURA, amb el projecte “ART URBÀ I PINTURA MURAL” gràcies a la col•laboració de: Leticia Amat, Manuel Sanz, Xavi García i Ramón Molina. Aquest curs 2019-20 ens hem centrat a l’entrada amb Leti.

TEATRE I CINEMA, amb la proposta de l’actor Alfredo Belda basada en fomentat la relació entre ells, la confiança en ú mateix, la creativitat,...

Els poetes i poetisses de l’associació Cultural “El mundo de Caliope”, van portar a terme diferents TALLERS D’APROXIMACIÓ A LA POESIA al curs passat i de TEATRE en aquest curs.

I ens queda parlar de la MÚSICA, que amb Marta Picó, Saray Díaz els alumnes van dramatitzar i acompanyar amb instruments de percussió i reciclats diferents peces.

Amb aquest projecte d’innovació hem aconseguit que els infants proven altres tipus de llenguatges que els permeten expressar el que pensen i el que senten, treballar les emocions, els sentiments, el sentit de pertinença a un grup, l’aprenentatge col·laboratiu i cooperatiu, estimar-se i estimat, respectar-se i respectar...en definitiva, FER GRUP.