S’ha procedit a la integració de Webex EN TOTS ELS SABORS d’Aules. El funcionament per a programar videoconferències en Aules és molt senzill i es fa seguint els següents passos:
En primer lloc activem l’edició en el curs en el que vulguem tenir disponibilitat del servei de videoconferència.
Ens sortirà com si estiguérem afegint una nova ferramenta externa. Hem de donar-li un nom a l’activitat de videoconferència. En el cas exemple, s’ha posat Reunió Webex però es pot posar qualsevol altre nom. I li donem a “guardar canvis i tornar al curs”.
En el curs ja tindrem el servei de videoconferència habilitat dins d’Aules. I apareixerà així.
La nostra recomanació és que poseu un sol servei de videoconferència per cada curs, ja que el mateix pot servir per convocar múltiples reunions amb el vostre compte Webex. Si aneu a “Reunió Webex” us apareixerà el següent:
Aquí heu de triar “Virtual Meetings”. Una vegada li doneu a “Apply”, ja tindreu disponible el sistema de reunions de videoconfèrencia.
Simplement haureu de donar a “New Meeting” (prèviament us haureu identificat amb el vostre usuari i contrasenya de Webex) i ja podeu configurar la reunió. Podreu revisar també les estadístiques de totes les sessions que hagueu muntat amb el vostre alumnat, les reunions que heu realitzat i trobar les gravacions de les diferents sessions (és opcional la gravació de les mateixes).