Gestió de matrícules de les aules virtuals de Semipresencial per part de la direcció del centre

En el sabor Aules Semipresencial, igual que en els altres sabors (ESO, Batxillerat, FP presencial, etc.), els directors i les directores i totes les persones en les quals hagen delegat l’administració ja poden afegir a totes les aules virtuals del centre:

  • A tot el personal docent i altres treballadors/es no docents del centre.
  • A tot l’alumnat del centre que estiga matriculat en mòduls semipresencials.

Aquestes accions es realitzen des del nou llistat d’aules virtuals del centre, en el bloc “GVA Aules”:

A la dreta de cada aula virtual del curs acadèmic actual, trobareu dos botons nous.

Els llistats apareixen ordenats alfabèticament. Hi ha opció de mostrar-los en pàgines de 20 (per defecte) o bé tots en una única pàgina.

Aquesta funcionalitat està destinada a reemplaçar els mètodes de matriculació tant manual com d’invitat i automatrícula, que deixaran d’estar operatius a partir del pròxim curs 2023/24.

  • El professorat podrà suspendre i eliminar matrícules de les seues aules virtuals, però no afegir-ne cap.
  • El procés de creació i sincronització de les aules virtuals seguirà fent-se a nivell de centre (a principi de curs de forma automàtica cada dia, i després sol·licitant-ho expressament a través de gvaSAI).
  • Totes les excepcions a aquest funcionament general (crear aules virtuals fóra dels horaris d’Itaca i afegir a un aula persones que no estiguen matriculades en ella segons Itaca) seran gestionades per la direcció del centre i per les persones en les quals aquesta delegue eixes funcions, o bé a través de gvaSAI.