Matriculació en Aules d’alumnat incorporat amb el curs començat

Una de les incidències més recurrents que ens estan arribant, és deguda a que alumnat que s’ha anat incorporant als centres educatius no té accés a Aules, tanmateix estar donat d’alta a Itaca. Això es deu a que, una vegada creat el curs en Aules, es tanca la sincronització i s’ha de forçar tornant a crear l’aula o les aules que ja s’han creat.

En aquesta entrada us intentarem explicar com solucionar aquest problema…

Imagineu-vos que ha arribat alumnat nou al centre en l’etapa d’ESO. Per a que apareguen en Aules i correctament matriculats (sempre i quan la matrícula siga correcta en Itaca), s’ha d’anar a l’apartat d’administració.

En aquest apartat hem de fer clic a “crear aula virtual”.

Si li doneu a crear aula virtual i ja havíeu creat les aules del alumnat que s’ha incorporat nou al centre, ja veureu que trobareu aules en les que s’indica que l’aula ja existeix i que només es crearán nous usuaris.

Torneu a crear aquelles aules i ja us apareixerà el nou alumnat matriculat correctament en l’aula. La creació de nous usuaris no implica que s’esborre res del que hi haja en l’aula virtual.