FAQs
Consulta les preguntes més freqüents per a resoldre els teus dubtes.
Coneix quina és la principal diferència elles i quines implicacions té. Les aplicacions web no es poden instal·lar, per la qual cosa requereixen l’ús de mètodes d’autenticació... Llegir més
Si una aplicació web no disposa de l’opció de l’autenticació amb identitat digital, no apareixerà reflectida en la web Appsedu… Llegir més…
Coneix quins son els possibles estats que pot tindre una aplicació en Appsedu i quin significat té cadascun d’ells... Llegir més
Per comprovar si l’aplicació que necessites està Aprovada, No aprovada o en altres estats, has de seguir aquests passos: Accedeix a la plataforma Appsedu en el lloc web de la Generalitat Valenciana (gva.es) i busca l’aplicació que necessites en el catàleg d’aplicacions. Les aplicacions estan dividides en quatre categories: LliureX, … Llegir més
Què significa l’estat “Disponible en LliureX”? Este estat indica que les aplicacions estan preparades i incorporades per ser utilitzades en el sistema operatiu LliureX de la Conselleria... Llegir més
Per començar, quan desitges utilitzar una aplicació autoritzada que inicia sessió mitjançant la identitat digital, és necessari seguir aquests passos. Dirigir-se a la pàgina web de Appsedu per localitzar l’aplicació desitjada. Accedir a la fitxa de l’aplicació fent clic en el nom corresponent. En la secció d’”Informació bàsica de l’aplicació”, … Llegir més
Imaginem una aplicació, la qual està autoritzada, en la qual, per al seu ús amb inici de sessió amb la identitat digital, la persona interessada ha de donar el seu consentiment, però encara no ho ha fet. En aquest escenari, es mostrarà el següent missatge: “Tenim problemes per iniciar la … Llegir més
Els àlies de correu ofuscat són adreces de correu electrònic dissenyades per a protegir la identitat dels usuaris, fent que no es puga determinar el nom de la persona associada.
Este tipus d’adreces segueixen el format XYZ123456@apps.edu.gva.es, on les tres lletres estan vinculades al nom de la persona i les sis xifres són generades de manera aleatòria. Més informació.
Encara que una aplicació estiga autoritzada en Android, això no significa que funcione en tots els dispositius Android ni en entorns com les pantalles digitals interactives (PDI). Açò pot ocórrer per dos motius principals:
- Compatibilitat limitada per ecosistema (Autoritzada - Sistema)
Una aplicació autoritzada en sistema significa que ha sigut dissenyada i validada específicament per a funcionar en dispositius que compleixen els requisits de maquinari i programari d'eixe sistema; no obstant això, pot no estar disponible per a altres models, versions del sistema o dispositius que no suporten les seues característiques.
- Disseny orientat a mode vertical
Algunes aplicacions estan pensades per a utilitzar-se en mòbils o tauletes en mode retrat (vertical). Les PDI, en canvi, s'usen en mode paisatge (horitzontal), la qual cosa pot provocar que la interfície no s'ajuste, s'oculten controls o fins i tot que l'aplicació no funcione correctament.
Recomanació: Abans de fer servir una aplicació a una PDI o en un altre dispositiu Android, comprova:
- Si admet mode horitzontal.
- Si el desenvolupador indica compatibilitat amb pantalles grans.
- Si està disponible per al teu model i versió d'Android
