HELDUEN HEZKUNTZAKO III. ESTATU-BILTZARRA 2023

2023ko Helduen Hezkuntzako III. Estatu-Biltzarra: aukera berriak edukitzeko eskubidea 2023ko martxoaren 24an eta 25ean egingo da Alacanteko Unibertsitateko Hezkuntza Fakultatean. Ekitaldi honek jarraipena emango die aurreko bi kongresuek irekitako elkarrizketa, eztabaida eta bizikidetza guneei, eta, horrela, Galiziako Prestakuntza eta Berrikuntza Zentro Autonomikoak (CAFI) 2022an arrakastaz antolatutako II.

AURKEZPENA

Kongresuaren lekukoa hartuko du. Biltzarrak 2022ko Marrakexko Ekintza Eremuan inspiratutako sei eztabaida-arloren inguruan egingo diren etorkizuneko proiektu berritzaileak aintzat hartzeko balio izango du: Helduen ikaskuntzaren eta hezkuntzaren botere eraldatzailea aprobetxatzea. Hausnarketa egingo dugu, beraz, gobernantza-eremu eta-akordioei, helduentzako hezkuntza-sistemei, ikaskuntzaren kalitateari, gizarte- eta hezkuntza-inklusioari, ikaskuntzaren eta nazioko eta nazioarteko lankidetzari buruzko gaiei buruz.

Beraz, aukera paregabea da elkarrekin hausnartzeko eta iradokizunak, esperientziak eta estrategiak partekatzeko, zalantzarik gabe Helduen Hezkuntzaren (HH) estatuko sarea indartzen lagunduko dutenak.

HELBURUAK
  • Europan eta mundu osoan bizitzan zeharreko ikaskuntzarako jarraibide eta dinamika berritzaileekin konektatzea, 2022ko Marrakexko Ekintza Markoaren barruan.
  • Hainbat arlotan egindako esperientziak ezagutaraztea eta elkarbanatzea, hala nola alfabetatze anizkoitza eta globala, gazteen gizarte- eta hezkuntza-inklusioa, enpleguari eta enplegagarritasunari lotutako prestakuntza, parte-hartze zibikoa eta kulturala eta helduen hezkuntzaren eremuan nazioartekotzea.
  • Helduen ikaskuntzan eta hezkuntzan parte hartzen duten irakasle-taldeen estatuko sare publikoa bultzatzea eta irakasleen eta parte-hartzaileen asoziazionismoa sustatzea.
KOMITEAK
HARREMANETARAKO

INSKRIPZIOA

Izena ematea eta parte-hartzeari buruzko informazio orokorra

2023ko Helduen Hezkuntzako III. Estatu-Biltzarrera joan nahi duten pertsona guztiek nahitaez eman behar dute izena inprimaki orokorraren bidez (A Inprimaki orokorra), edozein dela ere hizlari gisa parte hartu nahi duten bi modalitate, aurrez aurre edo online (B Esku-hartzeetarako Inprimakia), edo erakusketa-aretoan hezkuntza-baliabideak aurrez aurre erakutsi (C Erakusketarako inprimakia). Inprimaki horretaz gain, pertsona horiek, parte hartu nahi duten bigarren edo hirugarren esku-hartze modalitatearen arabera izena emateko bi inprimakietako bat bete behar dute.

Parte-hartzaileen behin-behineko eta behin betiko zerrendak argitaratzea

• Otsailak 21ean: behin-behineko zerrendaren argitalpena.
  • Otsailaren 21etik 27ra: interesdunek parte hartzeko oinarrizko datuak egiaztatzea (izen-abizenak, ikastetxea eta eskatutako parte-hartze modalitatea), pertsona bakoitzak bere datuak zuzendu eta, hala badagokio, datuak zuzentzeko, aldatzeko eskaeraren edo parte hartzeari uko izapidea egin zezan. Hori egiteko, posta elektronikoa idatzi beharko da 03402061.fpa+congres@edu.gva.es, eta bertan zehaztuko dira zuzendu edo aldatu beharreko datuak.
  • BERRITASUNA Martxoak 3: behin betiko zerrenda argitaratzea, kongresuan parte hartzen duten parte-hartzaileen izen-emateko dokumentua eta hezkuntza administrazioentzat egiaztagiria izango dena. Behin hori argitaratuta, ezin da aldaketarik egin parte-hartze formatuari dagokionez, aurrez aurrekoa edo online.
  • Martxoak 25: Kongresuaren aurrez aurreko formatuan parte hartzen duten pertsonei parte hartu izanaren frogagiriak eskura ematea. Modu birtualean egiten dutenek ez dute horrelako justifikazio-agiririk jasoko.

Esku-hartze proposamenak aurkezteko arauak (B Esku-hartzeetarako Inprimakia eta C Erakusketarako inprimakia)

Izena emateko inprimakiak, parte-hartze tipologiaren arabera

Izen-emate orokorra (A inprimakia) eta esku-hartzeko eskabideak aurkezteko (B inprimakia) eta erakusketa-aretoan parte hartzeko (C inprimakia) epeak amaitu dira.

Kronograma data gakoekin

Eztabaida-eremuak

2023ko EPA Estatuko III Biltzarra: aukera berriak edukitzeko eskubidea, 2022ko Marrakexko Ekintza Esparruan inspiratutako sei eztabaida-arloren inguruan egingo diren etorkizuneko proiektuak eta ekimen berritzaileak aintzat hartzeko balio izango du: Helduen ikaskuntzaren eta hezkuntzaren botere eraldatzailea aprobetxatzea. Hausnarketa egingo dugu, beraz, eztabaida-arlo bakoitzari dagozkion gaiei buruz, dagozkien helburuetan banakatuta:

ARLOA 1

1. arloa. Markoak eta gobernantza akordioak

1. Etengabeko ikaskuntzarako eskubidea errealitate bihurtzea, funtsezko eragile guztien laguntzarekin: hezkuntza ministerioak, gizarte zibileko erakundeak, sektore pribatua, unibertsitateak, etab.
2. Hezkuntza ministerioek, eragile enplegatzaileek, beste eragile pribatu batzuek, tokiko gobernuek eta ikasleek finantzaketa publikoa eta baliabideen mobilizazioa areagotzea.

ARLOA 2
ARLOA 3
ARLOA 4
ARLOA 5
ARLOA 6

Lan-espazioen tipologia

• Ekintza instituzionalak.
  • Hitzaldi nagusiak.
  • Eztabaida mahaiak.
  • Zuzeneko komunikazioak eta bideo galeriaren bidez.
  • Tailer didaktikoak.
  • Proiektuaren laborategia.