L’educació física i l’activitat física per a la salut i desenvolupament personal contribueixen a la millora d’un estil de vida activa i saludable tant a nivell físic com psicològic, social i emocional. També, afavoreixen la resolució dialogada de conflictes, la prevenció i actuació en cas d’emergència, promouen l’organització, la gestió i la cultura artística i esportiva. Així mateix, milloren la coeducació, la inclusió, i el respecte pel medi ambient.
PROFESSORAT DEL DEPARTAMENT
- Salvador Pedro Fornas
- Pablo Valencia Vera
CRITERIS DE QUALIFICACIÓ I AVALUACIÓ
CURS 2024-2025
CURS | ASSIGNATURA | CRITERIS |
ESO | Educació física | 50% Diari de pràctica 20% prova pràctica 20% treball teòric 10% implicació |
La nota numèrica de cada avaluació eixirà de la nota obtinguda en els instruments de qualificació i el percentatge de cada situació d’aprenentatge. D’altra banda, cadascun dels instruments de qualificació nomenats estarà relacionat amb un o més criteris d’avaluació, estos es relacionaran amb una competència específica i estes amb una competència clau (CC). El percentatge obtingut en cada CC ens permetrà obtindre el grau d’adquisició de cadascuna d’elles en cada trimestre i al final de curs.
La nota final numèrica del curs eixirà de la nota mitjana de les tres avaluacions.
El grau d’adquisició de cadascuna de les CC al final del curs es traurà de la mitjana del percentatge de cadascuna d’elles en funció de si s’ha treballat una o més vegades.
Per part seua, els alumnes que tinguen l’assignatura pendent d’altres cursos la recuperaran si aproven les dos primeres avaluacions del curs actual, en cas contrari hauran de fer un dossier teòric amb els continguts que se li faciliten prèviament i en una data per determinar.
CURS | ASSIGNATURA | CRITERIS |
1er BATXILLERAT | Educació física | 50% Diari de pràctica 25% treball teòric 25% prova pràctica |
2on BATXILLERAT | Activitat física per a la salut i desenvolupament personal | 50% Diari de pràctica 25% treball teòric 25% prova pràctica |
La nota numèrica de cada avaluació eixirà de la nota obtinguda en els instruments de qualificació i el percentatge que acabe de nomenar de cada situació d’aprenentatge. Així mateix, cada situació d’aprenentatge tindrà un percentatge. D’altra banda, cadascun dels instruments de qualificació nomenats estarà relacionat amb un o més criteris d’avaluació, estos es relacionaran amb una competència específica i estes al seu torn amb una competència clau (CC). El percentatge obtingut en cada CC ens permetrà obtindre el grau d’adquisició de cadascuna d’elles en cada trimestre i al final de curs.
La nota final numèrica del curs eixirà de la nota mitjana de les tres avaluacions.
El grau d’adquisició de cadascuna de les CC al final del curs es traurà de la mitjana del percentatge de cadascuna d’elles en funció de si s’ha treballat una o més vegades.
Respecte als criteris de recuperació plantejats en cas que un alumne o alumna de 1er – 2on de Batxiller no supere el mínim per a superar el curs, consistirà en una prova teoricopràctica relacionada amb els sabers treballats durant el curs i que serà presentat a este alumne o alumna en el moment de lliurament del butlletí de notes de final de curs.