Benvolgudes famílies:
A continuació, trobareu els llistats per nivells dels llibres de text per al proper curs.

Els/es alumnes de 1r i 2n de primària que pertanyen al banc de llibres (tots) rebran un xec-llibre que recolliran al col·legi en el moment que es dispose d’ells (s’avisarà per la web famílies i a la pàgina web del col·legi).
Es recomana a les famílies que pertanyen a la “xarxa de llibres”, que reserven els llibres però no els paguen fins que el centre repartisca els xec-llibres. Després, podreu acudir a l’establiment on els vareu reservar per a recollir-los i entregar el xec-llibre per al seu pagament.
Per a l’alumnat de 3r a 6é, només haveu de comprar els llibres que apareixen al llistat del curs corresponent, ja que la resta els adquireix el centre.

llistats-llibres