SANT ANTONI A L’ESCOLA

Una tradició molt arrelada a la nostra població, és la festivitat de Sant Antoni, per això, cada gener al cicle d’Infantil aprofiten aquesta data per treballar la cura i respecte pels animals.

Aquest any, ens ha visitat Alena, mare de l’alumne del nostre centre Voyta. Alena és ensinistradora de gossos, i ha publicat un llibre amb el que parla sobre les emocions dels animals, les quals, cal conèixer per a tenir cura dels animals d’una forma més completa.

Així doncs, dilluns dia 15 Alena va realitzar dues xerrades als alumnes d’infantil, i a través del seu conte “Los perros y sus monstruos”, va explicar com aquests animals senten les mateixes emocions que nosaltres. Ja després, els i les alumnes d’infantil van eixir al pati on van poder veure de primera mà, amb el seu gos Fermín, quina és la millor forma de mantenir contacte amb els gossos per tal que ells es senten còmodes i tranquils.

Des d’ací volem agrair a Alena la seua visita.

Ja dimecres (dia de Sant Antoni), els i les alumnes van eixir amb els i les seues mestres, a recollir pals de la muntanya per fer la foguera de Sant Antoni al pati.