LA MILLA DIÀRIA

Aquesta setmana hem iniciat l’activitat de la Milla diària. Aquesta mesura, que forma part dels objectius marcats per a aquest curs 23-24, es tracta d’una programa que pretén millorar la salut física, social, emocional i mental dels xiquets i xiquetes en horari escolar, realitzant un recorregut setmanal a l’aire lliure, per tal d’afavorir una infància més saludable. Fent clic ací, podreu trobar més informació al respecte.

La comissió de Salut amb la col·laboració de l’alumnat de 6é, van determinar i desprès marcar el recorregut. Posteriorment es van decidir els horaris, els grups i els dies i es va traslladar aquesta informació a les aules des de 4anys fins a 6é de primària.

Ahir dilluns van eixir les classes de 4 anys, 5 anys, 1r i 2n de primària, acompanyats pels alumnes de 6é, i van quedar tots encantats.