ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

Ahir 23 de novembre vam realitzar les votacions del sector famílies per al Consell Escolar. Prèviament ja havíem realitzat les votacions del sector professorat i alumnes. La participació va ser d’un 30,66%. Volem agrair des d’ací la tasca realitzada pels membres de la Junta Electoral, Sheila i Amparo que han anat supervisant que tot estiguera tal i com marca la legislació.

Agrair també a les membres de la mesa, Arantza, Nuria, Rosa i Patricia, la seua dedicació durant la jornada de les votacions.

No podem oblidar-nos de tots aquells pares i mares que vos haveu presentat per a poder representar a la resta de famílies al Consell Escolar, i tampoc de tots aquells i aquelles que vau participar de la jornada amb els vostres vots. Sense vosaltres, no fem escola!