Dia de l’arbre

hir dia 31 de gener celebrarem el dia de l’arbre. Es varen demanar uns plantons de plantes autòctones a la Conselleria de Medi Ambient per repoblar la zona del barranc propera al cole. Els alumnes de cinqué i sisé foren els primers en eixir al barranc amb lligones i aixades per fer els forats. Després, i de manera esglaonada ixqueren la resta de cursos a plantar i regar els plantons. Els majors seguiren ajudant als menuts portant l’aigua i el material que necessitaven.

A més, en cada classe es va vore un video que varen preparar els alumnes de sisé on explicaven els beneficis dels arbres per a les persones i els ecosistemes. Cada tutoria va escriure un benefici en una fulla de l’arbre que ara decora el hall de l’entrada.