TALLER “INTEGRACIÓ PSICOCORPORAL A TRAVÉS DE LA CREATIVITAT I EL MOVIMENT”

Estimades famílies:

Dins del Projecte d’Innovació del Centre estem oferint uns tallers, dirigits a tot l’alumnat de l’IES, impartits per la professora Eva Vento, llicenciada en Belles Arts i Psicologia i facilitadora de tècniques psicosomàtiques i expressivo artístiques.

Aquestos tallers seran els diumenges, amb una freqüència d’un diumenge al mes o mes i mig. L’horari serà de 10:30 a 13:30h aproximadament i es realitzaran al gimnàs del centre i en les pistes. L’únic requisit és que l’alumne/a vinga amb una actitud oberta, de respecte i amb ganes de participar.

En els taller tractarem, entre altres coses, temes com la creativitat, l’atenció, l’escolta, la coordinació psicomotriu, l’expressió artística, la propiocepció, l’equilibri, la col·laboració entre iguals, l’expressió corporal i la veu, el ritme, etc.

Entre els molts beneficis que hi ha al treballar el moviment corporal i la creativitat, podem citar aquestos: ajudar en el maneig d’emocions, relaxar i reduir l’estrés i l’ansietat, afavorir la convivència, estimular la integració psicosomàtica i la consciència somatosensorial, augmentar l’autoestima i l’autoconcepte, desenvolupar l’atenció i la imaginació, etc.

Desitgem que aquesta activitat il·lusione als/a les vostres fills/es tant com a nosaltres.

Vos esperem!