I TALLER ESCOLA DE MARES I PARES

Benvolgudes famílies,

Estem orgullosos i contents d’anunciar que dilluns passat, 14 de novembre, va arrancar el primer taller de l’Escola de Famílies de l’IES Maria Carbonell, organitzat per la nostra professora d’anglès Maria José.

Van assistir unes 50 famílies, que acompanyats per l’orientadora i professors i professores del centre, vivírem un moment d’acostament i vivència personal tan necessaris per a millorar la nostra labor educativa.

Gràcies al ponent Luka Soriano, educador social, membre de la “Fundació Pallasso Hospital”, que també imparteix tallers a l’Escola Valenciana d’Estudis de la Salut i en la Federació d’associacions de mares i pares d’alumnes de la Comunitat Valenciana. Les seves dinàmiques ens van fer riure i conscienciar-nos de l’important que és el tractamente de les emocions en la criança i vida adolescent i adulta.

Estem treballant ja per a oferir-vos les futures sessions a les esperem que acudiu totes i tots.

Gràcies a les famílies que vareu vindre. Sense vosaltres no té sentit l’educació. Tot comença en la família

Us mantindrem informats.