Comencen les falles a l’IES Maria Carbonell amb la plantà de la falla de l’aula PRO. Gràcies pel vostre treball i per donar al centre un ambient festiu!! Gràcies també als companys de 1r d’ESO que han col·laborat.
Aquesta falla “Marina”, fa una crítica a la contaminació del mar i ens recorda que és important cuidar la natura.
El divendres dia 14 de març, últim dia de classe abans de les vacances de Falles, també volem que siga un dia especial. L’alumnat entrarà al centre a les 8.00h i eixirà a partir de les 12.00h, després del lliurament de les notes.
Iniciarem la jornada a les 8.00h, com sempre, però després guadirem de l’esmorzar organitzat per l’AMPA i de la xaranga del centre, coordinat pel departament de música. Per últim, a les 11.40h els tutors i tutores faran una sessió de tutoria i lliuraran les notes i els diplomes de la segona avaluació. L’alumnat eixirà a partir de les 12.00h.



