ESCOLA DE FAMÍLIES: ÚLTIMA SESSIÓ CURS 2022-23

Benvolgudes famílies:

S’acaba el curs, però des de l’escola de famílies volíem fer una ÚLTIMA SESSIÓ per xerrar una última vegada de nosaltres i dels nostres fills i filles i alumnes…

Aquesta sessió ja que és l’última del curs volem que siga especial i és per aixó que hem preparat una xerrada interessant per acomiadar-nos amb un bon sabor.

Per ser l’última tornarem a convidar al nostre LUKA SORIANO per a que ens faça gaudir de les seues dinàmiques.

Volíem informar-vos que de cara al curs vinent contarem amb un grup de terapeutes psicòlegues/psicòlegs i animadors familiars (entre els quals estaran per supost Luka i Mireia).

Amb aquesta última sessió volíem agrair-vos el vostre suport durant aquest curs, i el vostre acompanyament que ha fet que aquestos tallers es dugueren a terme i hagen sigut tan especials. El pròxim taller serà:

ULTIMA SESSIÓ ESCOLA FAMILIES
DIA DIMARTS 6 JUNY
HORA : de 17h A 19h
LLOC: Saló d’actes
APUNTEU-SE ACI: https://bit.ly/3ou3JuV

Farem que siga una sessió especial. No falteu!.

Vos esperem!