Covalidació Valencià B1 (JQCV)

Informació completa: Enllaç al procediment de sol·licitud de convalidació del nivell B1 de Valencià

Obtindre la convalidació del nivell B1 de valencià equival a posseir el certificat de nivell B1 de Valencià, després d’haver aprovat l’assignatura de valencià en els estudis del sistema educatiu espanyol (EGB, BUP, FP, ESO), sense necessitat de presentar-se a la prova del nivell B1, que anualment convoca la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià.

Per a obtindre el certificat de nivell B1 de valencià l’alumnat haurà de presentar la certificació acadèmica o llibre d’escolaritat que acredite que han cursat i superat l’assignatura de valencià en algun dels estudis següents:

• EGB: Haver superat l’assignatura de valencià, en tots els cursos d’Educació General Bàsica (de primer a huité).
  • Formació Professional: Haver superat l’assignatura de valencià, en els dos cursos del primer grau i en els dos primers cursos del segon grau.
  • Educació Secundària/Batxillerat/BUP/COU: Haver superat l’assignatura de valencià, en un mínim de tres cursos entre BUP i COU, o en un mínim de tres cursos entre tercer i quart d’Educació Secundària Obligatòria i primer i segon de Batxillerat.
  • Educació Primària i Educació Secundària: Haver superat l’assignatura de valencià, de tots els cursos de l’Educació Obligatòria, des de primer d’Educació Primària fins a quart d’Educació Secundària Obligatòria (els 10 cursos).

Formulari de sol·licitud: Enllaç a la sol·licitud de convalidació del nivell B1 de Valencià