Història del centre

El centre

L’institut Patraix, Vicenta Ferrer Escrivá va començar a funcionar al setembre de l’any 2003.

Aquest curs 2003/04 va iniciar la seua marxa amb 14 grups de 1°, 2° i 3° de E.S.O. I un total de 335 alumnes i alumnes.

Construït en el solar de l’antic col·legi Rodríguez Fornos de València i annex al nou col·legi del mateix nom.

En l’actualitat alberga 18 grups de 1°, 2°, 3° i 4° de E.S.O, una aula mixta i 4 grups de Batxillerat de les opcions de Ciències i Humanístic.

En les seues instal·lacions, construïdes conformement a la LOGSE, compta amb gimnàs, trinquet de pilota valenciana, sala d’usos múltiples i audiovisuals, dues aules d’informàtica, dues aules de plàstica, dues aules de tecnologia, aula de música, laboratori de física, laboratori de química i patis d’esbarjo i instal·lacions esportives, a més de les corresponents aules de grup, aules de desdoblament i espais per a despatxos, secretaria, consergeria i diferents departaments del centre. Els alumnes i alumnes poden comptar amb taquilles d’ús personal.