MATRÍCULES ESO I BATXILLERAT CURS 2026-2027

Es requereix:
- Identitat digital (correu @alu.edu.gva.es) per omplir els formularis de tria d'itinerari i optatives
- Usuari d'Aules per pujar documentació (només alumnat que ja ha cursat el 25-26 al centre)

Si tens problemes per utilitzar la identitat digital o entrar en Aules, parla amb el teu tutor/a o amb la coordinadora TIC del centre (Maria Esteve - Info2)
  • Selecciona el curs que cursaràs durant l’any 2026-2027.
  • El termini serà:
    • Alumnat que cursará 1rESO
      • Nou en el centre → PRESENCIAL del 22 al 25 de Juny
      • Repetidors de 1rESO → ONLINE del 22 al 25 de Juny
    • Resta d’alumnat de l’ESO
      • Nou en el centre → PRESENCIAL del 2 al 8 de Juliol
      • Alumnat actual del centre → ONLINE del 29 de Juny al 3 de Juliol
    • Alumnat que cursarà 1rBatxillerat
      • Cursa 1r de Batxillerat per primera vegada → PRESENCIAL del 9 al 15 de Juliol
      • Repetidors de 1rBatxillerat → ONLINE del 29 de Juny al 3 de Juliol
    • Alumnat que cursarà 2nBatxillerat
      • Nou en el centre → PRESENCIAL del 9 al 15 de Juliol
      • Alumnat actual del centre → ONLINE del 29 de Juny al 3 de Juliol

Si alguna família troba dificultats per a realitzar el procés telemàtic, el centre posarà a la seua disposició un ordinador en la secretaria de l’institut i s’oferirà ajuda per a completar la matrícula i el formulari d’optatives els dies:

  • Alumnat de 1rESO:
    • Dies 23 i 25 de juny, en horari d’11.30 a 13.30
  • Resta d’alumnat:
    • Dies 29 i 30 de juny, en horari d’11.30 a 13.30
    • Del 1 al 3 de juliol, en horari de 9.00 a 11.00

Nous vinguts i 1er ESO

2n ESO

3er ESO

4t ESO

1er BATXILLER

2º BATXILLER

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies