Xarrada amb les autores de “A mi què em passa?”

Durant el segon trimestre la lectura de valencià, adreçada a 1r i 2n d’ESO, ha estat el llibre A mi què em passa? de les autores Carme Morera i Tona Català, publicat a l’editorial Vincle. Els alumnes han llegit el llibre en l’assignatura de valencià i han fet diferents treballs al voltant del que Carme explica al llibre. Amb la lectura hem aprés la importància que té ser un mateix i que som éssers únics i irrepetibles. A més, l’alumnat de 4t d’ESO en l’assignatura de plàstica ha creat una estructura amb la imatge de la protagonista del llibre i que ha servit de fhotocall.
Tot un treball previ per poder rebre amb il·lusió la visita de les autores.
Divendres 21 de febrer, Carme i Tona ens han visitat a l’IES El Ravatxol i ens han explicat més coses interessants sobre el procés d’escriptura i el contingut del llibre. Ha sigut un plaer compartir aquesta experiència amb elles.

Gràcies, Carme i Tona!