NO ARRACONEM LA PAU

Dijous 30 de gener a la biblioteca de l’institut es va fer la presentació del llibre No arraconem la pau, del qual formen part els relats dels alumnes Alba Aranaz, Carlos Montó, Anna Bernat i Pedro Lucas Amaral, de 4t d’ESO.

L’acte va estar organitzat per la comissió de la biblioteca amb la col·laboració de l’alumnat de PMAR que van fer de presentadors i van exposar un treball multimèdia que havien preparat per a l’ocasió.

El públic assistent va ser l’alumnat de 3r d’ESO que va poder gaudir de la lectura en veu altra dels quatre microrelats sobre la població refugiada de Palestina. Després es va encetar un col·loqui on els assistents vàrem poder conversar amb els autors sobre el projecte en què havien participat i sobre el procés d’escriptura dels relats.