Últimes entrades d’interés

• INFORMACIÓ PROVES ACCÉS CURS 2024-2025

INFORMACIÓ AVALUACIÓ ANTICIPADA

Els alumnes de 1r a 5é dels ensenyaments professionals de música que estiguen cursant 2n de Batxiller i vagen a realitzar les proves d’accés a la universitat, poden sol·licitar (si així ho desitjen) el ser avaluats de forma anticipada junt als alumnes de 6é curs. El termini per a sol·licitar-ho finalitza el 30 d’abril.

Més informació al següent enllaç:

Javier Alamá Barona, segon classificat a la fase autonòmica del “Concurs Intercentros Melómano”

Des del Conservatori de Llíria volem donar l’enhorabona a Javier Alamà Barona (Percussió), per haver obtingut el Segon Premi en la fase autonómica del 22° Concurs Intercentros Melómano. Així mateix volem felicitar també a Salvador Martínez Ramada (Contrabaix) i Diego López Ruíz (Bombardí) per les seues magnífiques actuacions.

RESUM CURS 2022-2023

SPANISH BRASS AL CONSERVATORI

El pròxim divendres 10 de març, el quintet espanyol Spanish Brass visitarà el nostre centre des de les 15:30h.fins les 17:00h per a realitzar una masterclass amb els nostres alumnes. Posteriorment, a les 19: 00h, ens delectaran amb un concert al nostre auditori.

Aquest grup de cambra, amb més de 30 anys en el panorama internacional, està format pels trompetistes Carlos Benetó i Juanjo Serna, el trompista Manuel Pérez, el trombonista Indalecio Bonet i el tubista Sergio Finca. Ha sigut partícip de nombrosos concerts per tot el món, a més d’organitzar festivals com el Brassurround o el festival Spanish Brass Alzira. Com a grup tenen una llarga trajectòria plena de premis i reconeixements que culminen amb l’obtenció del Premi Nacional de Música 2020.

En el concert realitzaran el seu espectacle Spanish Brass (a) Live, caracteritzat per una gran varietat d’obres de totes les èpoques i tots els estils musicals, passant des de Bach fins Albéniz.

8 DE MARÇ:

“ART EN FEMENÍ”

Aquest dimecres, 8 de març a les 18:30h a l’auditori del centre i amb motiu del Dia Internacional de la Dona, el Conservatori de Llíria acollirà en el seu habitual Concert “Art en Femení” un concert amb obres de la compositora i antiga alumna del centre Verónica Amaya. Seguidament tindrà lloc la presentació del curtmetratge L’ Espiral, dirigit per Sandra Pérez, la banda sonora de la qual ha sigut creada pel professor i compositor del centre Ramón Giner i que serà interpretada pel professorat del Conservatori.

Visites