La Associació de Famílies d’Alumnes del Conservatori Professional de Música de Llíria és una organització sense ànim de lucre que té com a objectiu secundar i fomentar la formació musical dels nostres fills i filles, així com contribuir al desenvolupament del Conservatori i a la difusió de la cultura musical en la societat.

Ens enorgulleix formar part d’una comunitat educativa compromesa amb la formació artística dels nostres joves músics. La música és una disciplina que, a més de ser una forma d’expressió i d’enriquiment personal, també aporta beneficis cognitius, emocionals i socials. Per això, creiem que és fonamental secundar i promoure l’educació musical en el nostre entorn.

L’Associació està en plena fase de creació, pretenem treballar en estreta col·laboració amb l’equip docent del Conservatori per a identificar necessitats i dur a terme iniciatives que contribuïsquen a millorar la qualitat de l’ensenyament musical, organitzar activitats culturals i formatives per als nostres associats i/o per a la comunitat educativa en general, com a concerts, tallers, conferències i altres activitats que promoguen la cultura musical.

Aquesta Associació s’organitza, participa i funciona per la presència i intervenció desinteressada dels seus òrgans directius i dels associats que voluntàriament s’impliquen i/o desitgen col·laborar activament en quantes activitats siguen proposades i/o requerides pel Conservatori o per la pròpia Associació.

Volem convidar a tots els pares i mares d’alumnes del Conservatori a unir-se a la nostra Associació i participar activament en les nostres iniciatives. Junts podem contribuir a fer del Conservatori un lloc de referència en la formació musical dels nostres fills i filles, així com en la vida cultural de la nostra comunitat.

No dubte a posar-se en contacte amb nosaltres si desitja més informació sobre les nostres activitats o si desitja formar part de la nostra Associació: afaconserlliria@gmail.com

JUNTA DIRECTIVA ACTUAL
President: