Avaluació anticipada

DOCUMENT IMPRÉS SOL·LICITUD AVALUACIÓ ANTICIPADA

Els alumnes de 1r a 5é dels ensenyaments professionals de música que estiguen cursant 2n de Batxiller i vagen a realitzar les proves d’accés a la universitat, poden sol·licitar (si així ho desitjen) el ser avaluats de forma anticipada junt als alumnes de 6é curs. El termini per a sol·licitar-ho finalitza el 30 d’abril.

Deuran:

PRIMER.- Emplenar l’imprés de sol·licitud que us adjuntem que haurà de ser signat pel pare, mare o tutor o pel propi estudiant si és major d’edat.

SEGON.- Certificat de matrícula del centre educatiu que acredite que està realitzant estudis de 2n de Batxillerat en el curs 2023/2024. Per a facilitar el procediment, també serà vàlid el justificant o resguard de la matrícula oficial en l’IES o centre educatiu, per a aquest curs en 2n de Batxillerat, que els seria facilitat a l’hora de formalitzar la matrícula.

El termini de presentació d’aquests dos documents serà des del dia 1 d’abril fins al dia 30 d’abril mitjançant enviament dels mateixos al correu electrònic 46020455@edu.gva.es.

Als alumnes de sisé curs dels ensenyaments professionals de música, se’ls aplicarà directament l’avaluació avançada; no hauran de realitzar cap sol·licitud ni presentar cap document.

Qualsevol dubte o consulta, podeu telefonar al 961629155 o enviar un email a 46020455@edu.gva.es.