CONSERVATORI

Conservatorio

Conservatori

El Conservatori Professional de Música de València i l’Institut d’Ensenyança Secundària Barri del Carme de Valencia desenrotllen des del curs 2002-2003 un projecte de coordinació d’horaris per als alumnes que cursen simultaneament les Ensenyances Professionals de Música i l’Educació Secundària o el Batxillerat.

El projecte ha recorregut un llarg camí que ha beneficiat a mes de 500 alumnes d’ambdós centre. Els equips directius i docents que ho han seguit, avaluat i millorat, han treballat en l’evolució progressiva d’este programa que ha obtingut bons resultats en les diferents promocions en l’alumnat al llarg de tots estos anys.

Per a facilitar l’eixida anticipada de l’IES Barri del Carme hi ha un carnet especial dels alumnes en coordinació amb el conservatori.

L’alumnat en l’IES disposa d’un espai per a guardar els instruments, així com dos espais d’estudi amb piano. Quasi el 50% de l’alumnat de l’I.E.S. del Barri del Carme, compagina els seus estudis amb l’assistència a un conservatori de Música o de Dansa de la ciutat de València o d’altres poblacions pròximes.

Es fa una adaptació de dates d’exàmens per a evitar coincidències i es dóna facilitat en la tramitació de convalidacions d’assignatures d’estudis musicals, perquè l’assignatura de música i les matèries optatives es puguen convalidar amb les assignatures del conservatori, així com dur a terme la coordinació del disseny d’horari lectiu.