PAU

convocatoria ordinària 2023 – 2024

Horari Proves d’Accés a la Universitat PAU 2024

Centres per Tribunal

Distribució de Centres per Tribunal (juny) IES BARRI DEL CARME: TRIBUNAL ____ – ACTUACIÓ: ESCOLA TÈCNICA SUPERIOR D’ENGINYERIA

Instruccions matrícula

MATRÍCULA TELEMÀTICA

Matrícula convocatòria ordinaria del 20 al 26 de MAIG

Per tal de facilitar els tràmits, es fa molt convenient que efectueu la matrícula de manera telemàtica. Per aixó haurieu d’escanejar la documentació que us demanem i fer-la arribar al següent correu de l’IES Barri del Carme: paucarme21@gmail.com del 20 al 26 de maig. Per la seua part, el centre us farà arribar el corresponent resguard de la matrícula. Es molt important que comproveu que les dades siguen les correctes.
Qualsevol correcció haurà de fer-se abans del dia 28 de maig. Desprès d’aquesta data no s’admetrà cap modificació.

MATRÍCULA EN L’INSTITUT

Cita prèvia convocatòria ordinaria en l’INSTITUT abans del 20 de MAIG

Cas que siga impossible dur a terme la matrícula telemàticament, podeu fer-ho de manera presencial demanant cita prèvia abans del 20 de maig per correu electrònic: paucarme21@gmail.com.

DOCUMENTACIÓ:

1. PAGAMENT DE LES TAXES DEL TÍTOL DE BATXILLERAT
Anar a l’enllaç http://www.ceice.gva.es/doc046/gen/val/tasas.asp?idf=TITULOS i seleccionar l’opció òrgan gestor “INSTITUTS DE VALÈNCIA”, a continuació “TÍTOL DE BATXILLERAT” i finalment “tipus de matrìcula” (ordinària, família nombrosa,…), omplir el document model 046 i fer el pagament en les entitats col·laboradores que trobareu a l´apartat D del document 046. Omplir el model 046 i presentar-lo en secretaria fins i tot si s’està exempt del pagament. També es pot accedir des de qualsevol cercador d’internet posant 046 GVA.

2. PAGAMENT DE LES TAXES MATRÍCULA PAU
L’ingrés es farà al compte bancari de l’IES Barri del Carme: ES67 2100 4459 5402 0002 2030 (Caixabank), on ficarem en assumpte el nom i cognoms de l’alumne/a i Taxa PAU Conv. Ordinària any o Taxa PAU Conv. Extraordinària any

• Preferentment per transferència bancària i s’ha d’imprimir el document o justificant d’eixa transferència.
  • Es pot fer també en qualsevol oficina de Caixabanc (la més pròxima al centre està a Guillem de Castro, 157). Podeu fer l´ingrés en finestreta o en el caixer automàtic.

DECRET 123/2022, de 23 de setembre, del Consell, pel qual es fixen les taxes per a satisfer per la prestació de serveis acadèmics universitaris per al curs 2022/2023

3. DOCUMENTACIÓ A ENVIAR AL CENTRE
L’alumnat que es matricule a les PAU haurà de fer arribar a l’institut la següent docuemntació:

• Resguard d’haver abonat la taxa del títol de Batxillerat.
  • Justificant de pagament de la taxa de matrícula PAU.
  • Llistat de matèries de les quals vol examinar-se per a les proves PAU de les dues fases del porcés, obligatòria i voluntària.
  • Fotocòpia del DNI en vigor.
  • Documentació acreditativa de qualsevol descompte (família nombrosa, monoparental, víctima de violència de gènere…)

Taxa del títol de Batxillerat: Ordinària 40,81 € – Família Nombrosa / Monoparental categoria general 20,41 €  – Família Nombrosa / Monoparental categoria especial 0,00 €
Taxes de matrícula PAU: Ordinària: 70,38 € – Família Monoparental categoria general: 35,19 € – Familia Monoparental categoria especial: Exempts – Alumnat amb discapacitat igual o superior al 33%: Exempt – Alumnat amb matrícula d’honor o premi extraordinari en 2n de batxillerat: Exempt – Família Nombrosa categoria general: 35,19.- euros / Família Nombrosa categoria especial: Exempts – Víctimes de violència de gènera: Exempts

PAU
convocatòria extraordinària 2023-2024

MATRÍCULA TELEMÀTICA

Centres per Tribunal

Horario Pruebas de Acceso a la Universidad PAU 2024

Distribució de Centres per Tribunal (juliol) IES BARRI DEL CARME: TRIBUNAL _______ – ACTUACIÓ: AULARI INTERFACULTATIU DE BURJASSOT

Del 17 al 20 de JUNY

El funcionament será similar al de la fase ordinària.  Haureu d’escanejar la documentació que us demanem i fer-la arribar al següent correu de l’IES Barri del Carme: paucarme21@gmail.com del 17 al 20 de Juny.

MATRÍCULA EN L’INSTITUT

amb cita prèvia abans del 17 de JUNY

Si per qualsevol motiu, voleu per fer la matrícula de manera presencial, cal demanar una cita previa abans del dia 17 de juny utilitzant el correo ja indicat: paucarme21@gmail.com .