Projectes Educatius Del Centre
Fes clic en la imatge per a més informació.
Projectes en els quals estem involucrats actualment per a créixer tots junts com a docents, i com a persones.

SALA DE IOGA
El nostre antic gimnàs s’ha transformat en una sala de ioga que pot tindre múltiples fins.
Com sabeu, des del centre, donem molta importància a la gestió emocional i al benestar del nostre alumnat, la pràctica de ioga oferix una gran quantitat de beneficis en este sentit; entre els quals podem destacar:
1. Reforça l’autoestima.
2. Ensenya a respirar correctament.
3. Ajuda a revitalitzar cos i ment
4. Harmonitza els pensaments i les emocions.
5. Afavorix la creativitat i ajuda a la concentració.
6. Incrementa l’equilibri, la coordinació i la flexibilitat.
7. Millora les relacions amb un mateix i amb els altres.
RÀDIO ESCOLAR
Hem habilitat un últim espai per a realitzar un radi escolar per i per al nostre alumnat.
Així mateix també hem incorporat una càmera de vídeo *4k per a realitzar algun *videoblog o entrevista en format vídeo i pujar-la al *canall privat *youtube del centre.
Penjarem pòdcast i la informació rellevant d’estos. Romaneu atents!!!!




PROJECTE WE DO LLEC/ VEX
Des d’enguany ens iniciem en la programació de robòtica amb Llec Education i robots We Do, amb això ens iniciem en la programació STEAM i donem un plus de qualitat en el nostre Centre.
Així mateix som receptors de l’empresa de robòtica nord-americana VEX Robotics amb VEX 123 per a primer cicle de primària i VEX GO al costat de VEX IQ
També utilitzem les esferes de sphero i Makey Makey
PROJECTE CONVIVÈNCIA
Tenim molt present l’important que és educar en igualtat i promoure un clima de companyonia, i traquilidad, volem que els nostres alumnes siguen xiquets i xiquetes felices i per a això treballem amb un projecte d’igualtat que tenim molt present tant el professorat com l’alumnat i tota la comunitat educativa del centre.
Us convidem que el conozcais preguntant en el col·le pel projecte de convivència.


PROJECTE HORT ESCOLAR
Enguany hem iniciat un projecte de gestió desenrotlle i avaluació d’un hort escolar.
Hem comptat amb l’assessorament de *CERAI que ha format al grup de docents del CEIP Vicente Blasco Ibañez. Estos al seu torn han compartit esta informació amb els alumnes/as del Centre , convertint-se en un projecte molt motivador i educatiu per a tots.

PROJECTE CENTRE SOSTENIBLE
Conscients de la importància de cuidar l’entorn, tant terrestre com marí, el Centre emprén enguany un projecte per a aconseguir l’etiqueta de centre sostenible.
Des d’analitzar i avaluar on , com i quant gastem en recursos en el Centre , fins a avaluar ferramentes, processos i rutines per a anar reduint cada vegada més l’impacte en el medi ambient.

PROJECTE PELM – PÈL
Dins del procés d’Ensenyança-Aprenentatge del nostre alumnat, la transició de l’etapa d’Educació infantil a Educació Primària és fonamental. Quan arriba este moment tant per a l’alumnat com per a les famílies suposa un punt d’inflexió: i si no sap llegir? I si no suma i no resta?. Primerament en l’Etapa d’Educació Infantil hem d’iniciar-los/les i motivar-los/as dins d’estos àmbits l’alumnat NO té per què llegir ni escriure, NO es força l’aprenentatge,este arriba quan ha d’arribar atenent la maduració de cada xiquet/a.
En el nostre centre decidim posar en marxa els plans PÈL (Des del curs 2018-2019) i *PELM (Curs 2020-2021) per a ajudar a l’alumnat en este trànsit i mantindre una línia metodològica comuna en les dos etapes educatives.
L’alumnat treballa *manipulativamente; en xicotets grups, i amb tres professors/as dins de l’aula, diferents continguts relacionats amb la Lectoescriptura i la Logicomatemàtica.
Amb estos programes mantenim una continuïtat entre les etapes d’Educació infantil (treball per grups) i d’Educació Primària; i, a través del joc, l’alumnat realitza moltíssims avanços. Però el més important ES DIVERTIX i aprén al seu ritme SENSE PRESSIÓ

CENTRE TECH-FRIENDLY
Som un Centre que no dona l’esquena en les noves tecnologies , i molt menys a la quantitat de recursos innovadors que es basen en les noves tecnologies.
Conscients que som un centre públic , anem incorporant progressivament els avanços en matèria educativa limitant els gastos dels mateixos i , sempre sense perdre la perspectiva ,els valors i l’educació tradicional. Tractem en definitiva de fusionar tots els recursos disponibles , combinant una educació digital amb tradicional.