Yayoi Kusama al CEE Miquel Burguera

Hui i el divendres passat l’alumnat de 5 anys ha viscut una experiència molt especial amb la visita al CEE Miquel Burguera, on han compartit una jornada amb el seu alumnat realitzant una activitat artística inspirada en l’obra de Yayoi Kusama.

Esta proposta forma part d’un projecte que utilitza l’art com a eina d’inclusió i convivència. A través de materials com pintures i gomets, xiquets i xiquetes han pogut expressar-se creativament fent ús de punts i colors, elements característics de l’artista. L’activitat, adaptada als diferents ritmes, ha afavorit el desenvolupament de la motricitat, la coordinació i la percepció visual.

Més enllà de l’expressió artística, la jornada ha estat una oportunitat per compartir, cooperar i aprendre junts, fomentant valors com el respecte, l’empatia i l’ajuda mútua en un entorn enriquidor i inclusiu.

Com a tancament del projecte, es preveu la realització d’una exposició amb les obres creades, per tal de donar valor al treball de l’alumnat i compartir-lo amb tota la comunitat educativa.

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies