LES TENDETES DE CINQUÉ

Enguany a l’escola el Braçal el dia 10 de març varen fer unes “tendetes” que estaven protagonitzades per l’alumnat de cinqué.

Primer repartiren diners (de mentida) a tot l’alumnat per a poder pagar les coses que s’oferien.

Hi havia “pintacares”, carreres de pilotes, dos tipus de circuits, manualitats, cinema i una rifa que guanyà un company de segon, li donaren una llibreta, tres llapis, una goma i un estoig.

El cinema era un curtmetratge d’un senyor que era molt seriós on una dona li agafa de la mà per a creuar el pas de vianants. Des d’eixe moment eixe senyor es va convertir en una persona amable i va veure a un altre senyor que era igual que ell abans i va fer el mateix que va fer la dona amb ell.