CELEBRACIÓ DE CARNESTOLTES

Enguany a l’escola del Braçal s’ha celebrat la festa de Carnestoltes. Va ser el divendres 17 de febrer. Els xiquets i els xiquetes de l’escola han triat una disfressa basada en l’escriptora valenciana Carme Miquel. Hi havia moltes disfresses diferents, per exemple: de tortuga de colors (l’alumnat d’infantil), de llop, de gat amb pots, de pardal o de rabosa.

L’AMPA va preparar l’esmorzar per a tots i totes. Hi havia suc, coca, coquetes,… Varen obrir les portes i entraren els familiars per a poder gaudir de la festa tots junts.

Després, varen fer un recorregut per tot el poble amb una banda de música (una xaranga) formada per l’alumnat de sisé i cinqué .

Quan van arribar al col·legi, van ballar unes danses per classe que havien assatjat amb la mestra d’educació física i s’ho passaren molt bé.