CANTEM I BALLEM A LA FI DE CURS

La darrera setmana acomiàdarem el curs 2022-2023 amb diferents events.

En primer lloc, el dilluns 19 de juny l’alumnat d’infantil va gaudir dels jocs d’aigua que organitzaren els i les alumnes de sisé. El dimarts va ser el torn de l’alumnat de primària.

Per a continuar, es va fer l’última activitat del curs de padrins lectors i tot l’alumnat del centre gaudí d’una estoneta d’animació lectora entre companys de diferents edats.

Per a finalitzar, el dimecres 21, alumnat, docents i famílies pogueren gaudir de la graduació de l’alumnat de sisé. Després de fer un repàs pel seu pas per l’escola en vídeo, ens feren passar-ho bé amb un ball. Enhorabona, vos trobarem a faltar!

Aquest curs 2022-2023 també hem preparat uns balls i uns vídeos per acomiadar el curs. Esperem que us agraden!

L’alumnat d’infantil se’n va a la platja a cantar i ballar per a desitjar-vos un bon estiu a tots. Gaudiu les vacances!

L’alumnat de primer i segon ens recorda la importància del reciclatge, hem de tindre cura amb l’impacte al medi ambient també en estiu. També han fet una mostra de patis coeducatius, model que ha adoptat el centre aquest curs.

L’alumnat de tercer i quart al ritme de Shakira canta i balla i vos desitja bones vacances!

L’alumnat de cinqué i sisé ens expliquen com, amb un poc d’empatia i ajuda, tot va millor.

Bon estiu a tots i totes!