VIATGE A ALBORATXE

El dia 12 de juny l’alumnat i mestres de tercer i quart anaren de viatge de fi de curs. L’alumnat arribà al voltant dels 8.30 a la porta de l’escola i va romandre nerviós fins l’arribada del bus, deu minuts més tard. Als 8.45 s’obriren els portes del vehicle i deixaren els maletes al maleter i licitaren. Començava el viatge.

Arribaren a Alboratxe als 9.45 h. Deixaren els maletes i esmorzaren.

Després pujaren a les habitacions i els donaren llençols per a fer els llits on havien de dormir. Hi havien lliteres amb una escala per a pujar a les de dalt. Allí deixaren els pijames.

Se separaen per nivells, amb cada grup anava un monitor i els varen fer un tour per els instal·lacions de l’alberg. Un dels monitors els va contar moltes coses de com eren els antigues instal·lacions i ens portà a la casa de la besàvia que ara és un museu.

Els portaren al parc on podien gaudir del temps lliure. Allí hi havia una paret per fer escalada, una xarxa, ponts penjats de fusta, un arbre molt gran al centre,…

Després vingué el dinar. Dinaren per grups, macarrons, ensalada i fruita. Hi havien encarregats de netejar les taules i agranar el pis.

A continuació, feren les activitats d’aventura. Primer,anaren al pont tibetà; després, a la tirolina. L’alummat va repetir vàries voltes l’experiència. S’ho passaren molt bé. Després berenaren i tingueren temps lliure. Alguns jugaren al parc, uns altres, donaren menjar als animals abans de la dutxa i el sopar.

Varen sopar sopa amb verdures de primer i, de segon, llonganisses. Havien d’agafar forces per a la gimcana nocturna que començà als 23 h. L’alumnat rebé una llibreta per apuntar pistes que trobara i es va distribuir per grups. Els pistes estaven repartides per l’exterior de l’alberg i hagueren d’anar amb llanternes. Va ser molt divertit. Als 24 h anaren a dormir, portaren la llum.

Al matí següent, sonà una música per alçar-se de el llit i anar a desdejunar. Després, anaren a fer rocòdrom a una paret gegant on hi havia una campana dalt de tot. Qui pujava fins allà, la tocava. A continuació, feren el pont tibetà i és llanḉaren damunt d’una xarxa.

Al migdia dinaren i replegaren els maletes. Tingueren temps lliure fins que va vindre l’autobús. Quan vingué, és posà a ploure. Anaren cantant tot el viatge fins arribar al poble.