VIATGE A PORT AVENTURA

El dimarts 16 de maig l’alumnat i mestres de les classes de cinqué i sisé de l’escola varen anar d’excursió a Port Aventura.

L’autobús va eixir de la porta de l’escola a les set i mitja del matí i dues hores i mitja més tard hi arribaren al Port Aventura. Esmorzaren abans d’entrar al parc d’atraccions. Una vegada dins, feren tres grups per poder fer una bona distribució en funció del risc de les atraccions que volien visitar (extrem, mig i baix). Visitaren moltes atraccions i s’ho passaren molt bé. Dinaren en La cantina, un restaurant del parc temàtic.

Després de l’experiència al parc, les mestres i l’alumnat es dirigiren cap a l’hospedatge, un bonit hotel de Salou de tres estreles.

A l’hotel hi havia un parc i una piscina. L’alumnat va dormir en habitacions de tres en tres i les mestres per separat. Després de sopar, anaren a les habitacions a prendre una dutxa per a, després, eixir a donar una volta per Salou amb la mestra de música, Rebeca.

Després de fer la volta, es llitaren i al dia següent, després de desdejunar en un bufet lliure, posaren rumb cap al delta de l’Ebre.

Quan arribaren al delta, el primer que feren va ser canviar-se i atendre a les instruccions del monitors per aprendre a muntar en piragua.

Feren grups de tres persones. Els monitors anaven en una llanxa a motor. Quan acabaren, esmorzaren en un parc. Estigueren tot el matí en el parc i després dinaren el pícnic que els havien preparat de l’hotel. A continuació, anaren amb l’autobús a visitar un museu on els explicaren com es pescava abans, amb quins vaixells es transportava l’arròs,… Després feren un recorregut en vaixell per a poder veure la desembocadura del riu Ebre a la mar.

Als 18 hores ja estaven a l’autobús. Part de l’alumnat va aprofitar per a dormir i altra, per aprofitar els últims moments del viatge de fi de curs (jugant, menjar llepolies, parlar,…).