EL DIA DE LA DONA

El dia de la dona es va celebrar el 8 de març al col·legi.

Varen fer una gimcana on participava tot el col·legi per equips multinivell pel parc, l’escola i el poliesportiu d’Estivella.

Aquesta activitat la varen organitzar entre la mestra d’educació física (Beatriz) i la mestra de primer (Marieta). En la gimcana l’alumnat havia de trobar pistes que estaven amagades pels diferents espais.

Les pistes eren sobre la vida de dones valencianes importants ( dades de naixement i mort, fotografia, curiositats, la seua contribució,…).

Els equips es feren de la següent forma: eixiren al pati i els posaren un gomet al front i havien de buscar a l’equip i a la mestra encarregada del grup.

Després varen fer un mural de la dona amb tota la informació.

Finalment donaren un joc de cartes de les dones valencianes importants a cada alumne i alumna.