EL DIA DE LA PAU☮︎

Al centre escolar CEIP El Braçal ha arribat el dia de la pau i s’ha celebrat un acte el dilluns 30 de gener per a commemorar la mort de Ghandi.

Unes setmanes abans tot l’alumnat va fer un colom, posant missatges pel dia de la pau. Després els van penjar en fils pel corredor.

Arribat el dia 30 esmorzaren un pepito de la pau que va donar l’escola.

Després del pati van eixir alumnat i equip docent de l’escola per a formar amb els seus cossos la paraula PAU al pati.

Quan van fer la foto i el vídeo de la paraula PAU, l’alumnat de sisé va llegir un manifest perquè el dia de la pau no sols vol dir que som allí perquè ho diuen els mestres, no, el dia de la pau significa que no has de fer a la gent el que no vols que et facen a tu i especialment no fer mal a les persones que “et cauen malament” per ser diferents a tu.

El dia de la pau significa TRACTAR BÉ A LA GENT PERQUÈ NO SAPS EL QUÈ ESTÀ PASSANT.

Per a acabar el dia, tots junts van ballar una cançó.