PREMI DE NADAL EN EL MENJADOR

Aquesta setmana hem rebut els regals del PRIMER PREMI guanyat al concurs “Llueix el Nadal al teu menjador escolar”, per part de la nostra empresa de menjador, Ausolan.
ENHORABONA!!

FESTIVAL DE NADAL 23

Amb el Festival de nadales vos desitgem a tota la comunitat educativa que passeu molts bons Nadals.

Primera Nadala Infantil
Segona Nadala d’Infantil
Nadala de Primer de primària
Nadala de 2n de primària.
Nadala de 3r de primària
Nadala de 4rt de primària
Nadala de 5é de primària
Nadala de 6é de primària

PREMIS EXTRAORDINARIS FINAL DE PRIMÀRIA CURS 22/23

A la Resolució de 21 de setembre de 2023, de la Direcció General d’Ordenació Educativa i Política Lingüística, per la qual es concedeixen els premis extraordinaris al rendiment acadèmic d’Educació Primària corresponents al curs 2022-2023.

Van aparèixer les dos alumnes que el Claustre del CEIP Elias Tormo va proposar com a premis extraordinaris final de primària del curs 22/23.

Enhorabona a les nostres alumnes i les seues respectives famílies.

Aitana Jornet Alborch i Eva Tormo Madrid

ACTIVITATS DEL PORTFOLI EUROPEU DE LES LLENGÜES

Aquest curs l’alumnat de 4 anys fins a 4rt de primària ha estat desenvolupant les activitats del portfoli Europeu de les llengües i ara vos volem fer una xicoteta mostra que esperem que vos agrade moltíssim. Si voleu vore la presentació feu clic damunt de la imatge.

Feu Clic a la imatge.

El Projecte d’Art de l’alumnat d’Infantil i 6é de Primària

Rafa Amorós

Naix a Albaida, València. De molt jove s’interessa per la pintura i és en 1981, i de la mà de l’artista i amic Francesc Messa, quan descobreix la plàstica contemporània. Els anys 1985 i 1986 assisteix per lliure a classes de dibuix i pintura a la Facultat de Belles Arts de Sant Carles a València. A l’estiu de 1987 participa als tallers de gravat en l’ Escola Internacional de Gravat a Calella, Barcelona. Este mateix any resideix a la casa-estudi del pintor Antoni Miró per al qual realitza diverses edicions de gravats. En 1993 assisteix als cursos de gràfica de Pastrana, Guadalajara, i a l’estiu del mateix any rep classes del gravador romanès Pavel Radoulovsqui a Madrid. Part de la seua obra gràfica passa a formar part de la col·lecció de la Biblioteca Nacional a Madrid.

Des de 1983 ha anat mostrant la seua obra en nombroses exposicions individuals i col·lectives a distintes ciutats arreu del món, com València, Barcelona, Alacant, Madrid, Santander, Belgrad, Stuttgart, Viena, Gant, Tànger, Casablanca, Bèrgam.

Te obra present en diverses col·leccions privades i públiques tant a l’estat Espanyol com a l’estranger.

Aquest és el resultat esperem que vos haja agradat moltíssim.

Alumnat de 6é de primària i Infantil

ESCOLA DE MARES/PARES I FAMÍLIES I

Vos informem que el proper dilluns 13 de febrer, reprenem l’escola de mares, pares i famílies, amb una xerrada molt interessant al Cinema Odeón a les 18:30 h.

La temàtica de la xerrada és “Com fomentar l’autocontrol i la tolerància a la frustració”, impartida per la psicòloga Jèssica Sanchis.

Esperem que siga del vostre gust.

Mans per l’Alzheimer

Huí 21 de setembre l’alumnat del CEIP Elias Tormo ha confeccionat un mural per a fer visible l’enfermetat de l’Alzheimer, col·laborant amb #afmavaalbaida #albaida i #MansPerlAlzheimer.