Otras actividades 2022-23

RECITALES FINAL DE CURSO

SEMANA CULTURAL

Información sobre las actividades de la semana cultural

CONFERENCIA DE LA MUSICÓLOGA SAKIRA VENTURA: LAS MUJERES EN LA MÚSICA: DONDE ESTÁN LAS COMPOSITORAS?

Entrevista a Teresa Forcada (Coordinadora de Igualdad y Convivencia)

El pròxim 3 de febrer a les 17h, la musicòloga Sakira Ventura donarà una conferència titulada

«LES DONES EN LA MÚSICA: ON ESTAN LES COMPOSITORES?»

Posteriorment el nostre alumnat de piano interpretarà «Trois morceaus pour piano» de Lili Boulanger (1893-1918)

DIA TÁRREGA

El passat dijous 15 de desembre al Conservatori Professional de Música «Mestre Tàrrega» de Castelló, va tindre lloc un acte molt especial, celebràvem el dia Internacional del mateix mestre Tàrrega. Tot un esdeveniment de gran importància per a tots els components de la comunitat educativa d’aquest prestigiós Conservatori. El saló d’actes es va veure ple de gom a gom, en el que, tant pares, com alumnes i professorat varen poder passar una estona musical amb molta complicitat i bon fer artístic per part de tots els participants.Partint d’un relat únic i acompanyats de la mà d’un personatge peculiar, «Pali» (guitarra polifacètica que fa molts anys d’experiència a la seua motxilla), l’audició es va desenvolupar mitjançant un joc d’endevinalles i sil·logismes que van fer que el públic tingués un posicionament actiu davant l’audició proposada. Una forma diferent de presentar i dur a terme una audició. Destacar el gran nivell dels participants, que demostraren que el conservatori no porta debades el nom del gran Mestre de Vila-real. Les guitarres brillaren a un nivell excel·lent acompanyades per l’equip docent del departament de guitarra. Actuacions també a destacar del professorat de diferents disciplines que es van unir a la festa aportant el seu talent i destresa musical.Una bona vesprada en la qual cal felicitar a tots els que han fet possible aquest acte i que esperem, tingui la continuïtat desitjada per tots.

INTERNATIONAL STRING MEETING

Divendres passat 25 Novembre els nostres alumnes de corda fregada d’Ensenyaments Professionals van tindre l’oportunitat de rebre classes magistrals per part d’un professorat que va vindre des de l’estranger i altres parts d’Espanya, així com del Conservatori Superior de Castelló. El International Strings Meeting va continuar durant el cap de setmana. Els nostres companys del Conservatori Superior de Castelló ens van oferir la possibilitat de compartir aquesta experiència i ha sigut tot un èxit!

CONCERT DE SANTA CECILIA I LLIURAMENT DELS PREMIS DE FI D’ENSENYAMENT PROFESSIONAL

Concert Extraordinari de Sta. Cecilia 2022 i lliurament de premis fi d’Ensenyaments Professionals, amb l’actuació de música de cambra: duo de piano i violoncel, trio de piano i dos violins, i el doble quintet de vent fusta del nostre Conservatori. Gran actuació i èxit de públic en la Sala d’actes del Conservatori.

MASTERCLASS DE CONTRABAIX

Ahir dilluns, els nostres alumnes de l’especialitat de contrabaix, van poder gaudir d’una MasterClass impartida per David Monrabal, catedràtic de contrabaix del Conservatori Superior de Música «Salvador Seguí» de Castelló.