Plogging

El nostre centre ix de nou al carrer, aquesta vegada amb l’alumnat de sisè de primària per a realitzar una activitat amb objectius físics, de salut i mediambientals: plogging.

I, en què consisteix?

El Plogging és la pràctica que combina l’exercici a l’aire lliure amb la recollida de residus. En altres paraules, es tracta d’aprofitar qualsevol activitat física a l’aire lliure per a la recollida dels desaprofitaments que es troben a les platges, les muntanyes o les pròpies ciutats.

El nostre alumnat es desplace niant des del col·legi fins a l’Albir. Una vegada allí se’ls van donar les indicacions oportunes d’organització i de seguretat i entrem en el llit del va riure sec o Bulevard dels músics, punt d’unió de dos barrancs, el de Soler (o Barranco Hondo) i la rambla de l’Albir (o riuet sequet)

Res més començar, i poc abans d’arribar a la zona del mercat ambulant, el nostre alumnat ja havia omplit les deu bosses de gran grandària que portaven.

Finalitzada la recollida i després de l’explicacions dels motius pels quals s’acumula tant de fem en el llit, l’alumnat gaudisc d’un merescut descans a la platja de l’Albir, esmorzar i bany inclòs per a reposar forces abans d’iniciar de nou la caminada de tornada al col·legi.

El més important no va ser la recollida dels residus, el més important i productiu va ser la conscienciació creada en la ment del nostre alumnat, en la ment dels futurs ciutadans.

Excursió al carrer de Pilota de Benidorm

Dijous passat 15 de febrer l’alumnat de cinquè de primària, es va desplaçar en TRAM fins al carrer de Pilota del complex esportiu Salt de l’Aigua de Benidorm.

Aquesta activitat està emmarcada dins del projecte PEAFS i té com a objectiu complementar el treballat en anys anteriors dins del projecte Pilota a l’escola.

Visiten i descobreixen una instal·lació típica d’aquest esport, un carrer de pilota. Com el seu nom diu, la instal·lació és la rèplica d’un carrer de poble, amb les seues voreres, portes, finestres i balcons on el nostre alumnat va gaudir posant en pràctica les seues habilitats en aquest esport.

Curt a concurs: Més Veles Més Vents

El curs passat, el col·legi va presentar a concurs el curtmetratge Més Veles, més Vents, dirigit per Alba Jiménez i Nuria Lázaro.

Compta la història d’un xiquet autista que, sempre acompanyat del seu veler de joguet, s’enfronta als reptes que se li presenten a nivell educatiu i social.

L’objectiu del curt és visibilitzar als xiquets que presenten dificultats específiques de suport educatiu, a les seues famílies i al professorat que treballa “per a aconseguir que siguen feliços i estiguen integrats en la societat”.

Información del comedor escolar / Informació del menjador escolar

 

         El día 8 de septiembre dará comienzo el servicio de Comedor Escolar, por lo que se le comunica que para darse de alta deberán rellenar el formulario de la página web hasta el martes 14 de septiembre. Los alumnos podrán quedarse a comer a partir del día de la realización de esta solicitud-cuestionario. Si han hecho la solicitud vía telemática no tendrán que entregar nada en la secretaria del centro.

Más información: Información comedor / Informatiu menjador, 21-22

Inscripción comedor 

RadioVeles

¡Hola alumnado y familias del cole! Os presentamos nuestra radio del cole llamada Radio Veles.

Podéis estar al tanto de todas las novedades en el siguiente enlace.  ¡No te las pierdas!

RadioVeles

Si queréis escuchar nuestro primer programa, pincha aquí

Radio Veles está creada porque creemos que es una herramienta muy importante para la comunicación y porque, mediante ella, podemos dar voz a todo aquello que realizamos en el centro dándole protagonismo a toda la comunidad educativa y, en especial, a nuestro alumnado, el cual descubre la radio como una fuente alternativa de formación y comunicación. Por otra parte, la radio abarca todos los cursos del centro, desde Infantil hasta Primaria y a través de ella podemos desarrollar diferentes aspectos de las asignaturas que se imparten en el cole.

Hace unos días, realizamos una votación para la elección del logo. Aquí os dejamos el logo ganador.

 

F8A25957-72D5-4F95-8EEA-88F1391AAFF0