EOI Pilar de la Horadada

MATRÍCULA CURS 2023-2024

ANGLÉS (1A2, 2A2, 1B1, 2B1) i VALENCIÀ (A2)

L’EOI s’ubica a l’IES Thiar

(Carrer Pilar Perez Aguirre, 16, 03190 Pilar de la Horadada, Alicante)

Tel: 966926840 · 03015579.info@edu.gva.es

CONSULTA ELS HORARIS ACÍ (provisional)

A partir de quina edat pots estudiar en a l’Escola Oficial d’Idiomes de Pilar de la Horadada?

A partir de 16 anys en anglés i a partir de 14 anys en valencià.

Què he de fer per a matricular-me?

1. Sol·licitar plaça del 19/06/2023 a partir de les 12:00 fins al 03/06/2023

2. El 11 de juliol rebràs un correu de confirmació i podràs realitzar el pagament.

3. Enviar el justificant de pagament i una còpia de la documentació al correo 03015579@edu.gva.es.

Quina documentació he d’enviar?

NOU ALUMNAT

• TaXa  pagada (107,96 € si és la primera vegada) o bé (90€ si ja has sigut alumnat d’alguna EOI de la C. Valenciana)
  • Còpia de DNI/NIE.
  • Una foto tamany carnet.
  • Si es matricula en un nivell superior al 1r d’A2, el nivell més bàsic, haurà d’aportar títol amb el qual accedeix (consulte ací amb quins títols pots accedir als diferents nivells).

ANTICS ALUMNES

• Taxa  pagada (normal 82,54 € / repetidor 96,30€)
  • Sol·licitud per escrit de l’idioma al qual vol matricular-se amb el seu nomcomplet i el seu número de telèfon.

Quant dura un curs?

Els cursos en l’EOI són en la seua majoria de 120 hores lectives, van des de final de setembre a final de maig i les classes són de dues hores al dia, dos dies a la setmana.

Puc fer la Prova de Nivell?

Si no vols començar des de zero amb l’idioma, pots fer la prova de nivell i accedir a un curs més avançat. És una prova que consta d’una part escrita i una altra oral amb la qual el professor podrà determinar quin és el teu nivell i així et podràs matricular en el curs que més s’adapte a tu. Per a més informació punxa Si no vols començar des de zero amb l’idioma, pots fer la prova de nivell i accedir a un curs més avançat. És una prova que consta d’una part escrita i una altra oral amb la qual el professor podrà determinar quin és el teu nivell i així et podràs matricular en el curs que més s’adapte a tu. Per a més informació punxa ací.

Descompte de taxes

Reducción del 50% del pago de las tasas:

a) Personas con una discapacidad igual o superior al 33 %.
b) Miembros de familias monoparentales de categoría general.
c) Beneficiarios de familia numerosa de categoría general.

Exención total del pago de tasas:

a) Beneficiarios de familia numerosa de categoría especial.
b) Las personas que hayan sido víctimas de violencia de género (al amparo de la Ley orgánica 1/2004, de 28 de diciembre) y víctimas de actos contra la mujer (Ley 7/2012, de 23 de noviembre, de la Generalitat).
c) Las personas que hayan sufrido daños físicos o psíquicos como consecuencia de actos terroristas (de acuerdo con el artículo 38 de la Ley 29/2011, de 22 de septiembre).

Puc demanar beca?

Si reúnes los requisitos, sí. Consulta aquí.

Para cualquier consulta, por favor, escríbanos al correo 03015579.info@edu.gva.es