MATRÍCULA 2022-2023

Per a matricular-se en l’EOI ha de seguir els següents tres passos:

1.-Sol·licitud telemàtica d’elecció de grup i horari: des de les 12h del 19 de juny fins a les 23:59h del 3 de juliol en www.telematricula.es

Tant l’alumnat matriculat en el curs 2022-2023 com les persones sol·licitants de nou ingrés triaran les preferències horàries i d’EOI ordenades per prioritat. La persona sol·licitant podrà triar un màxim de tres idiomes i fins a cinquanta combinacions horàries amb la possibilitat de seleccionar diverses escoles.

2.-Adjudicació de vacant: 11 de juliol. Ordre d’ adjudicació de vacants ACÍ

3.-Lliurament de la documentació: del 11 al 21 de juliol

Presencialment prèvia cita en l’EOI de Torrevieja per a alumnat nou, i EN LÍNIA per a alumnat matriculat en l’EOI de Torrevieja en el curs 2022-2023.   Documentació requerida per a la formalització de la matrícula (Enrolling in on-site courses- English version)

Requisits acadèmics vàlids per a sol·licitar el curs adecuat (Academic Requirements  – English version

Més informació en el web de Conselleria d’Educació ACÍ

EOI de Torrevieja

EOI Pilar de la Horadada

EOI Guardamar

IdiomasNiveles que ofertamos
AlemánA2B1B2
EspañolA2B1B2C1C2
FrancésA2B1B2
InglésA2B1B2C1C2
RusoA2B1B2
ValencianoA2B1B2C1C2

Puc fer la Prova de Nivell?

Si no vols començar des de zero en l’idioma, pots fer la prova de nivell i accedir a un curso més avançat. És una prova que consta d’una part escrita i una altra d’oral la qual el docent podrà determinar quin és el teu nivell i així et podràs matricular en el curs que més s’adapte a tu. Per a més informació punxa ací.

Quant costa un curs anual?

Es realitza un sol pagament en el període de matrícula.

Nous alumnes: 107,96 € a l’any fins el nivell C1.  (El nivell C2 són 121.72€).

Antics alumnes: 82.54 € a l’any fins el nivell C1 (El nivell C2 són 96,30 €).

Antics alumnes repetidores: 96,30 €

Reducció del 50% del pagament de les taxes:

a) Persones amb una discapacitat igual o superior al 33%.
b) Membres de famílies monoparentals de categoria general.
c) Beneficiaris de família nombrosa de categoria general.

Exempció total del pagament de taxes:

a) Beneficiaris de família nombrosa de categoria especial.
b) Les persones que hagen sigut víctimes de violència de gènere (a l’empara de la Llei orgànica 1/2004, de 28 de desembre) i víctimes d’actes contra la dona (Llei 7/2012, de 23 de novembre, de la Generalitat).
c) Les persones que hagen patit danys físics o psíquics a conseqüència d’actes terroristes (d’acord amb l’article 38 de la Llei 29/2011, de 22 de setembre).

Puc pagar la matrícula en línia?

Sí, una vegada sàpia que té plaça haurà de pagar l’import corresponent a la seua situació :NOUS ALUMNES (mai han estat en l’EOI de Torrevieja): 107,96€ (Obertura d’exp. + carnet + curs )ANTICS ALUMNES QUE HAN APROVAT:  82,54€ (curs)ANTICS ALUMNES QUE REPETEIXEN CURS:  96,30€ (curs – taxa de repetidor)

Pot pagar-ho ací amb targeta bancària o imprimir la taxa i anar al banc:

Descarregue i pague ací la taxa d’Obertura d’expedient (23.38€).

Descarregue i pague ací la taxa d’Expedició de targeta d’identitat (2.03€).

Descarregue i pague la taxa del curs (82,54€/96,30€).

Puc demanar beca?

Si reuneix els requisits, sí. Consulte ací.

Només vull certificar el meu nivell d’idioma, com puc fer-ho?

En eixe cas la teua matrícula és el mes de febrer-març. Tota la informació sobre aquest tema la trobaràs ací.

(Per favor, faça la sol·licitud d’admissió telemàtica amb un ordinador, no amb el mòbil ni amb tauleta.)