Celebració del Dia d’Europa

En honor al Dia d’Europa, l’alumnat del nostre institut ha produït un vídeo commemoratiu centrat en l’origen i els valors de la Unió Europea. Este projecte inclou la participació d’alumnes i professors procedents de diversos països europeus, els qui compartixen els seus punts de vista sobre la integració europea i proporcionen dades sobre els seus països d’origen o el seu ingrés a la UE.

A més, l’equip Erasmus+ ha dissenyat una presentació per a abordar temes relacionats amb la UE i els seus valors durant les tutories. S’han planificat activitats educatives i lúdiques, com trivials i Kahoots, per a explorar estos temes de manera interactiva. Així mateix, s’ha inaugurat el cartell d’Europa, creat amb taps reciclats, que s’ha elaborat en els últims tallers de Nadal i Setmana Santa gràcies a la col·laboració de l’alumnat i el professorat.

També volem destacar que la sirena que ha sonat entre els canvis de classes ha sigut la sintonia del Festival d’Eurovisió, en reconeixement a este esdeveniment que se celebra al maig i cerca unir als pobles europeus a través de la música i promoure la diversitat cultural.

Antonio Axels Sánchez
Coordinador Erasmus+